Regulamin sklepu stacjonarnego

REGULAMIN SKLEPU STACJONARNEGO BCANDLE.PL CONCEPT STORE

  

§1. Postanowienia ogólne

1.Sklep stacjonarny bcandle.pl concept store mieszczący się pod adresem ul. Jagiellońska 21/1 Katowice prowadzony jest przez

B-Candle Magdalena Sulej ul. Jagiellońska 21/1 Katowice, NIP 9542815625, REGON 386281592 tel. 501166463, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

2.Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, lecz konieczna w celu realizacji zakupów przez Kupującego.

3.Produkty dostępne w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych. Ceny podane w Sklepie są obowiązującymi cenami za produkty, bez ukrytych opłat.

4.Za pośrednictwem sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną. Kupujący może dokonać zakupu produktów znajdujących się w Sklepie.

5.Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego.

6.Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą.

§2. Zamówienia internetowe

1.Kupujący może złożyć zamówienie na stronie internetowej sklepu www.bcandle.pl oraz odebrać je osobiście w Sklepie Stacjonarnym.

2.Ceny oraz promocje w Sklepie Stacjonarnym i Internetowym mogą się od siebie różnić.

3.Płatność za zamówienie on-line w sklepie bcandle.pl można dokonać za pomocą płatności internetowych Autopay S.A., gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze - więcej informacji na stronie bcandle.pl w Regulaminie Sklepu oraz Polityce Prywatności.

4.Złożenie zamówienia przez Kupującego jest równoznaczne ze złożeniem przez niego oferty nabycia wybranych produktów po cenach określonych w zamówieniu. 

5.W dalszej kolejności Sprzedawca prześle do Kupującego wiadomość e-mail z informacją potwierdzającą otrzymanie należności za zamówione produkty oraz informacją na temat odbioru Zamówienia. Termin odbioru zamówienia on-line w Sklepie Stacjonarnym wynosi 5 dni roboczych, po tym czasie zostanie ono anulowane.

§3. Odstąpienie od umowy Konsumenta

1.Zgodnie z obowiązującymi przepisami Sklep Stacjonarny bcandle.pl concept store nie przyjmuje zwrotów produktów zakupionych stacjonarnie.

§4. Odpowiedzialność za wady

1.Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.

2.Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną.

3.Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien niezwłocznie poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje oczekiwania związane ze stwierdzoną wadą.

4.Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą pocztą elektroniczną: bcandle.sklep@gmail.com, telefonicznie: 501166463 lub osobiście pod adresem Sklepu Stacjonarnego.

5.Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.

6.Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576). Czas obowiązywania rękojmi to 2 lata od momentu wydania towaru.

§5. Reklamacje

1.Wszelkie reklamacje Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bcandle.sklep@gmail.com lub osobiście w Sklepie Stacjonarnym.

2.Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Kupującego o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

3. Każda reklamacja musi zostać zgłoszona niezwłocznie po stwierdzeniu wady przez Kupującego oraz być poparta załącznikiem, tj. zdjęciem wadliwego produktu. Jeśli reklamacja zostaje zgłaszana osobiście w sklepie stacjonarnym wymagane jest przyniesienie wadliwego produktu w celu weryfikacji.

4. Rodzaje rozpatrzenia reklamacji:

- wymiana produktu na nowy bez wad (przy wadzie całkowicie uniemożliwiającej poprawne użytkowanie produktu)

- zwrot kosztów lub części kosztów za produkt wadliwy w postaci bonu lub rabatu na zakupy w Sklepie Stacjonarnym i Internetowym

5. Sprzedawca wyraża zgodę na rozpatrywanie reklamacji sposobami pozasądowymi.

§6. Dane osobowe

1.Administratorem Twoich danych osobowych jest B-Candle Magdalena Sulej, ul. Jagiellońska 21/1 Katowice, NIP 9542815625, REGON 386281592

2.Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej jako „RODO”.

3.Dane osobowe Kupującego przetwarzane będą:

- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu wykonania łączącej Administratora z Kupującym umowy, w tym dokonywania płatności, obsługi reklamacji, odstąpienia od umowy, odpowiedzi na zapytania kierowane pocztą elektroniczną oraz kontaktowania się z Kupującym, w tym w celach związanych z realizacją umowy - do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy,

- na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze tj. dla celów podatkowych i księgowych - do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego.

 

§7. Bony podarunkowe

1. W Sklepie Stacjonarnym i Internetowym dostępne są dwa rodzaje bonów podarunkowych - produkt cyfrowy i produkt fizyczny.

2. Produkt cyfrowy zostaje wysłany w przeciągu 24 godzin na adres e-mail Kupującego. Jeśli ma zostać wysłany na inny adres e-mail, Kupujący musi poinformować o tym Sklep w uwagach do zamówienia.

3. Produkt cyfrowy oraz bony podarunkowe nie podlegają zwrotom.

4. Bon podarunkowy nie zawiera kosztów wysyłki.

5. Bon podarunkowy może zostać wykorzystany na produkty fizyczne w Sklepie Stacjonarnym lub w Sklepie Internetowym bcandle.pl.

6. Bon podarunkowy może zostać wykorzystany jednorazowo. Nie jest możliwy zwrot reszty środków ani zamiany na pieniądze.

7. Nieczytelny, uszkodzony bon podarunkowy traci swoją ważność.

8. Ważność bonu podarunkowego wynosi 3 miesiące od daty zakupu.

§8. Płatność i wysyłka

1.W Sklepie Stacjonarnym płatności realizowane są za pomocą płatności gotówkowej oraz bezgotówkowej (karty płatnicze).

2.Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A. oraz SumUp Limited.

3.Przy płatności kartą czas realizacji Zamówienia online rozpoczyna się od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji przelewu.

4.Kupujący, przed dokonaniem płatności za pośrednictwem zewnętrznego usługodawcy, zobowiązany jest zapoznać się z regulaminem świadczenia usług zewnętrznego usługodawcy - pełny Regulamin Płatności i Zamówień online dostępny na stronie bcandle.pl

§9. Postanowienia końcowe

1.Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.

2.Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.05.2023 r. Ostatnia aktualizacja 26.02.2025r.

3.Regulamin jest nieodpłatnie udostępniony Kupującemu przed zawarciem umów sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl